47. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
47. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
I. jmenuje
-
pana Mikoláše Pobudu, předsedou Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období od 1.10. 2022 do 30.6. 2023 za městskou část Praha 10
II. schvaluje
-
Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku a statistických analýz odboru ekonomického do funkce výkonného tajemníka HIK a do funkcí HIK:
- Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví - hlavní účetní odboru ekonomického
- Bc. Ilonu Bauerovou, referentku - ekonomku oddělení ekonomického odboru školství
- pí Hanu Krejčí, referentku - ekonomku oddělení ekonomického odboru školství
- pí Janu Brandejsovou, administrativní a spisovou pracovnici oddělení ekonomiky a°administrativy odboru sociálního
- pí Ilonu Andonovou, referentku referátu výkonu vlastnických práv odboru majetkoprávního
- Ing. Marka Neumana, referenta správy a provozu aplikací v oddělení e-Governmentu°a ICT odboru hospodářské správy
III. ukládá
-
jmenovat k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12.2022 hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle bodu II. tohoto usnesení
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 01.10.2022
-
dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha°10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i°ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 30.06.2023
-
dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha°10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i°ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru hospodářské správy
Termín plnění: 30.06.2023
-
dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha°10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i°ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství
Termín plnění: 30.06.2023
-
dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha°10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i°ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Ing. Dušan Kodrla, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru majetkoprávního
Termín plnění: 30.06.2023
-
dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha°10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i°ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 30.06.2023