19. k návrhu na personální obsazení Pracovní skupiny pro vyhodnocení nabídek na výběr náhradního objektu pro dočasné sídlo ÚMČ Praha 10 v souladu s platným harmonogramem přípravy rekonstrukce radnice
19. k návrhu na personální obsazení Pracovní skupiny pro vyhodnocení nabídek na výběr náhradního objektu pro dočasné sídlo ÚMČ Praha 10 v souladu s platným harmonogramem přípravy rekonstrukce radnice
I. stanovuje
-
celkový počet 12 členů Pracovní skupiny pro vyhodnocení nabídek na výběr náhradního objektu pro dočasné sídlo ÚMČ Praha 10, z toho 4 zástupce politických stran a 8 členů z řad zaměstnanců ÚMČ Praha 10
II. jmenuje
-
členy Pracovní skupiny pro vyhodnocení nabídek na výběr náhradního objektu pro dočasné sídlo ÚMČ Praha 10:
- PaedDr. Martina Sekala, náhradníka Olgu Koumarovou (ODS),
- Ing. Janu Komrskovou, náhradníka Ing. Petra Beneše (Piráti),
- doc. Ing. Lucii Sedmihradskou, náhradníka Mgr. Pavla Mareše (VLASTA),
- JUDr. Radmilu Kleslovou, náhradníka Ing. Jarmilu Bendovou (ANO 2011)
-
předsedu Pracovní skupiny pro vyhodnocení nabídek na výběr náhradního objektu pro dočasné sídlo ÚMČ Praha 10:
- Bc. Martina Pecánka, zástupce výboru ZO OSSOO při MČ Praha 10 a vedoucí OŽP
-
tajemníka Pracovní skupiny pro vyhodnocení nabídek na výběr náhradního objektu pro dočasné sídlo ÚMČ Praha 10:
- Bc. Karolinu Götzovou, pověřenou zastupováním vedoucího odboru hospodářské správy
to vše s účinností od 6. 9. 2022
III. ukládá
-
Bc. Martinu Pecánkovi, předsedovi Pracovní skupiny pro vyhodnocení nabídek na výběr náhradního objektu pro dočasné sídlo ÚMČ Praha 10, předložit výsledky jednání pracovní skupiny Radě MČ Praha 10 ke schválení
Zodpovídá: PaedDr. Martin Sekal, místostarosta
Termín plnění: 31.12.2022