29. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

29. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: 0831/RMČ/2023
Předkladatel: Hatalová Jana, JUDr., MBA
Městská část Praha 10

RADA MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 10

Usnesení
Rada městské části Praha 10
číslo 0831/RMČ/2023
ze dne 30.11.2023
k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10 Rada městské části Praha 10

I. bere na vědomí

  1. usnesení Rady hl. m. Prahy č. 2316 ze dne 16. 10. 2023 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl.m. Prahy k 31. 12. 2023

    0

 

II. ukládá

  1. JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle přílohy č. 1 předloženého materiálu Pověření k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31.°12.°2023

    Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10

    Termín plnění: 05.12.2023

    0

  2. JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po°pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

    Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10

    Termín plnění: 28.06.2024

    0

  3. Ing. arch. Martinu Valovičovi, starostovi, zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za Městskou část Praha 10 (za vlastní úřad a příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10) do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví a odboru evidence majetku MHMP v souladu s pokyny uvedenými v Metodickém pokynu MHMP, bod V. "Dokumentace o inventarizaci předávaná na MHMP"

    Zodpovídá: Ing.arch. Martin Valovič, starosta

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  4. Bc. Karolině Götzové, vedoucí OHS, metodicky řídit a zabezpečit průběh  inventarizace v°souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, vedoucí odboru hospodářské správy

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  5. Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  6. Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  7. Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  8. Mgr. Adriáně Matisové, pověřené zastupováním vedoucí/ho OEK, metodicky řídit a°zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a°závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, pověřena zastupováním vedoucí/ho ekonomického odboru

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  9. Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  10. Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10

    Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  11. Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  12. PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  13. Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  14. MgA. Patrícii Glinské, pověřené zastupováním vedoucí/ho OKP, metodicky řídit a°zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a°závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: MgA. Patrícia Glinská, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru kultury a projektů

    Termín plnění: 16.02.2024

    0

  15. Bc. Karolině Götzové, vedoucí OHS, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, vedoucí odboru hospodářské správy

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  16. Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

    Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  17. Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  18. Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  19. Mgr. Adriáně Matisové, pověřené zastupováním vedoucí/ho OEK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k°inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k°31.°12.°2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, pověřena zastupováním vedoucí/ho ekonomického odboru

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  20. Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16.  10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  21. Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  22. Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  23. PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  24. Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  25. MgA. Patrícii Glinské, pověřené zastupováním vedoucí/ho OKP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č.°2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: MgA. Patrícia Glinská, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru kultury a projektů

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  26. Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  27. Mgr. Karin Horníkové, vedoucí OOS, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK

    Zodpovídá: Mgr. Karin Horníková, vedoucí odboru občanskosprávního

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  28. Ing. Marii Borovkové, vedoucí OST, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK

    Zodpovídá: Ing. Marie Borovková, vedoucí odboru stavebního

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  29. PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu Odbrou školství, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č.°2316 ze dne 16.10. 2023

    Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  30. Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023

     

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  31. PhDr. Romanovi Vaculkovi, vedoucímu OŠK, ve spolupráci se statutárnimi zástupci příspěvkových organizací, jejihž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve°zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s příhlednutím k Metodickému pokynu k°inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k°31.°12.°2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

  32. Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu Odboru sociálního,  ve spolupráci se statutárnimi zástupci příspěvkových organizací, jejihž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve°zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s příhlednutím k Metodickému pokynu k°inventarizaci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31. 12.  2023 - příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k°31.°12.°2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 26.01.2024

    0

 
Předkladatel: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
29. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: 0831/RMČ/2023
Předkladatel: Hatalová Jana, JUDr., MBA

Podkladové materiály (5)

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...