29. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
29. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
I. bere na vědomí
-
usnesení Rady hl. m. Prahy č. 2316 ze dne 16. 10. 2023 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl.m. Prahy k 31. 12. 2023
II. ukládá
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle přílohy č. 1 předloženého materiálu Pověření k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31.°12.°2023
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 05.12.2023
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po°pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 28.06.2024
-
Ing. arch. Martinu Valovičovi, starostovi, zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za Městskou část Praha 10 (za vlastní úřad a příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10) do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví a odboru evidence majetku MHMP v souladu s pokyny uvedenými v Metodickém pokynu MHMP, bod V. "Dokumentace o inventarizaci předávaná na MHMP"
Zodpovídá: Ing.arch. Martin Valovič, starosta
Termín plnění: 16.02.2024
-
Bc. Karolině Götzové, vedoucí OHS, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v°souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, vedoucí odboru hospodářské správy
Termín plnění: 16.02.2024
-
Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky
Termín plnění: 16.02.2024
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 16.02.2024
-
Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor
Termín plnění: 16.02.2024
-
Mgr. Adriáně Matisové, pověřené zastupováním vedoucí/ho OEK, metodicky řídit a°zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a°závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, pověřena zastupováním vedoucí/ho ekonomického odboru
Termín plnění: 16.02.2024
-
Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10
Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí
Termín plnění: 16.02.2024
-
Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta
Termín plnění: 16.02.2024
-
Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy
Termín plnění: 16.02.2024
-
PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je°městská část Praha 10
Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 16.02.2024
-
Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je°městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského
Termín plnění: 16.02.2024
-
MgA. Patrícii Glinské, pověřené zastupováním vedoucí/ho OKP, metodicky řídit a°zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29 Inventarizace majetku a°závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: MgA. Patrícia Glinská, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru kultury a projektů
Termín plnění: 16.02.2024
-
Bc. Karolině Götzové, vedoucí OHS, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, vedoucí odboru hospodářské správy
Termín plnění: 26.01.2024
-
Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky
Termín plnění: 26.01.2024
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 26.01.2024
-
Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor
Termín plnění: 26.01.2024
-
Mgr. Adriáně Matisové, pověřené zastupováním vedoucí/ho OEK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k°inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k°31.°12.°2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, pověřena zastupováním vedoucí/ho ekonomického odboru
Termín plnění: 26.01.2024
-
Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí
Termín plnění: 26.01.2024
-
Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta
Termín plnění: 26.01.2024
-
Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy
Termín plnění: 26.01.2024
-
PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 26.01.2024
-
Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, při zpracování výsledků inventarizace majetku a°závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského
Termín plnění: 26.01.2024
-
MgA. Patrícii Glinské, pověřené zastupováním vedoucí/ho OKP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č.°2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: MgA. Patrícia Glinská, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru kultury a projektů
Termín plnění: 26.01.2024
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 26.01.2024
-
Mgr. Karin Horníkové, vedoucí OOS, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK
Zodpovídá: Mgr. Karin Horníková, vedoucí odboru občanskosprávního
Termín plnění: 26.01.2024
-
Ing. Marii Borovkové, vedoucí OST, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK
Zodpovídá: Ing. Marie Borovková, vedoucí odboru stavebního
Termín plnění: 26.01.2024
-
PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu Odbrou školství, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č.°2316 ze dne 16.10. 2023
Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 26.01.2024
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha°10 pro rok 2023 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a°závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady MHMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 26.01.2024
-
PhDr. Romanovi Vaculkovi, vedoucímu OŠK, ve spolupráci se statutárnimi zástupci příspěvkových organizací, jejihž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve°zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s příhlednutím k Metodickému pokynu k°inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k°31.°12.°2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 26.01.2024
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu Odboru sociálního, ve spolupráci se statutárnimi zástupci příspěvkových organizací, jejihž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve°zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2023 s příhlednutím k Metodickému pokynu k°inventarizaci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31. 12. 2023 - příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2316 ze dne 16. 10. 2023. Výsledky inventarizace majetku a závazků k°31.°12.°2023 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 26.01.2024