48. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž°zřizovatelem je městská část Praha 10
48. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž°zřizovatelem je městská část Praha 10
I. jmenuje
-
pana Mikuláše Pobudu, uvolněného člena RMČ, předsedou Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období od 1. 10. 2023 do 30. 6. 2024 za°městskou část Praha 10
II. schvaluje
-
Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku a statistických analýz Odboru ekonomického do funkce výkonného tajmeníka HIK a do funkcí HIK:
- Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví - hlavní účetní Odboru ekonomického
- pí Hanu Krejčí, referentku - ekonomku oddělení ekonomického Odboru školství
- pí Janu Brandejsovou, administrativní a spisovou pracovnici oddělení ekonomiky a° administrativy Odboru sociálního
- pí Ilonu Andonovou, referentku referátu výkonu vlastnických práv Odboru majetkoprávního
- Ing. Marka Neumana, referenta aplikací oddělení aplikací Odboru informatiky
III. ukládá
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, jmenovat k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2023 Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle°bodu II. tohoto usnesení
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 29.09.2023
-
Mgr. Adriáně Matisové, pověřené zastupováním vedoucí/ho OEK, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní invetarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, pověřena zastupováním vedoucí/ho ekonomického odboru
Termín plnění: 30.06.2024
-
Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, dle potřeby operativně uvolňovat člena Hlavní invetarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit mu setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky
Termín plnění: 30.06.2024
-
PhDr. Romanu Vaculkovi,vedoucímu OŠK, dle potřeby operativně uvolňovat člena Hlavní invetarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit mu setrvání v°budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 30.06.2024
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP,dle potřeby operativně uvolňovat člena Hlavní invetarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit mu setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 30.06.2024
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, dle potřeby operativně uvolňovat člena Hlavní invetarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit mu setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 30.06.2024