35. k návrhu na výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky a výběr dodavatele na plnění veřejné zakázky s názvem „Stěhování úřadu MČ Praha 10“, zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení
35. k návrhu na výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky a výběr dodavatele na plnění veřejné zakázky s názvem „Stěhování úřadu MČ Praha 10“, zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení
I. schvaluje
-
výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky a výběr dodavatele Fa Podrazil,°s.°r.°o., se°sídlem Mělnická°583/12, Malá Strana, 150°00 Praha 5, IČO°256°69°214, dle přílohy č. 1 a přílohy č. 2 předloženého materiálu
-
uzavření smlouvy o dílo s dodavatelem dle bodu I. 1. tohoto usnesení ve znění dle přílohy č.°3 předloženého materiálu, a to po splnění povinností zadavatele dle zákona č.°134/2016°Sb., o zadávání veřejných zakázek, které jsou podmínkou uzavření smlouvy na veřejnou zakázku
II. ukládá
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, podepsat a zajistit uveřejnění Rozhodnutí o°výběru dodavatele Fa°Podrazil,°s.°r.°o., se sídlem Mělnická°583/12, Malá Strana, 150°00 Praha 5, IČO°256°69°214
Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 30.07.2023
-
Bc. Karolíně Götzové, vedoucí OHS, podepsat a zajistit uzavření smlouvy na realizaci veřejné zakázky s názvem „Stěhování úřadu MČ Praha 10“ s dodavatelem Fa°Podrazil,°s.°r.°o., se sídlem Mělnická 583/12, Malá Strana, 150°00 Praha 5, IČO°256°69°214, schválené tímto usnesením
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, vedoucí odboru hospodářské správy
Termín plnění: 21.08.2023