1. k návrhu na zrušení zadávacího řízení na veřejnou zakázku „Výměna elektroinstalace pavilonu A, B, ZŠ Švehlova 2900/12, Praha 10“ ve zjednodušeném podlimitním řízení
1. k návrhu na zrušení zadávacího řízení na veřejnou zakázku „Výměna elektroinstalace pavilonu A, B, ZŠ Švehlova 2900/12, Praha 10“ ve zjednodušeném podlimitním řízení
I. schvaluje
-
zrušení zadávacího řízení na veřejnou zakázku s názvem „Výměna elektroinstalace pavilonu A, B, ZŠ Švehlova 2900/12, Praha 10“, dle § 127 odst.°1 zákona č.°134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
II. ukládá
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, podepsat Oznámení o zrušení zadávacího řízení s°názvem „Výměna elektroinstalace pavilonu A, B, ZŠ Švehlova 2900/12, Praha 10“ dle bodu I. tohoto usnesení
Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 07.07.2023
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, zajistit uveřejnění Oznámení o zrušení zadávacího řízení s názvem „Výměna elektroinstalace pavilonu A, B, ZŠ Švehlova 2900/12, Praha 10“
Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 07.07.2023