15. k návrhu úpravy Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023

15. k návrhu úpravy Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: 0851/RMČ/2022
Předkladatel: Koumarová Olga
Městská část Praha 10

RADA MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 10

Usnesení
Rada městské části Praha 10
číslo 0851/RMČ/2022
ze dne 14.12.2022
k návrhu úpravy Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023 Rada městské části Praha 10

I. schvaluje

  1. úpravu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023 dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    0

 

II. ukládá

  1. Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, předat Časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ a plánu zdaňované činnosti Praha 10 na rok 2023 tajemnici ÚMČ Praha 10 a°příslušným vedoucím odborů

    Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického

    Termín plnění: 16.12.2022

    0

  2. JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici ÚMČ, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2023 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  3. Ing. Marii Borovkové, vedoucí OST, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. Marie Borovková, vedoucí odboru stavebního

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  4. Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  5. Bc. Martinovi Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  6. Ing. Františkovi Daníčkovi, vedoucímu ODO, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  7. Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  8. Bc. Petru Petříkovi, vedoucímu OSO, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  9. Mgr. Tomáši Procházkovi, vedoucímu OKP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladus časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Mgr. Tomáš Procházka, vedoucí odboru kultury a projektů

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  10. Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  11. Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  12. Bc. Karolíně Götzové, pověřené zastupováním vedoucí/ho OHS, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru hospodářské správy

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  13. Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

  14. paní Olze Koumarové, místostarostce, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2023 dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Olga Koumarová, místostarostka

    Termín plnění: 31.01.2023

    0

 
Předkladatel: Olga Koumarová, místostarostka
15. k návrhu úpravy Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: 0851/RMČ/2022
Předkladatel: Koumarová Olga

Přílohy (3)

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...