15. k návrhu úpravy Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023
15. k návrhu úpravy Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023
I. schvaluje
-
úpravu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2023 dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
II. ukládá
-
Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, předat Časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ a plánu zdaňované činnosti Praha 10 na rok 2023 tajemnici ÚMČ Praha 10 a°příslušným vedoucím odborů
Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 16.12.2022
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici ÚMČ, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2023 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 31.01.2023
-
Ing. Marii Borovkové, vedoucí OST, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. Marie Borovková, vedoucí odboru stavebního
Termín plnění: 31.01.2023
-
Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta
Termín plnění: 31.01.2023
-
Bc. Martinovi Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí
Termín plnění: 31.01.2023
-
Ing. Františkovi Daníčkovi, vedoucímu ODO, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy
Termín plnění: 31.01.2023
-
Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství
Termín plnění: 31.01.2023
-
Bc. Petru Petříkovi, vedoucímu OSO, při sestavování rozpočtu v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č.°2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 31.01.2023
-
Mgr. Tomáši Procházkovi, vedoucímu OKP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladus časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Mgr. Tomáš Procházka, vedoucí odboru kultury a projektů
Termín plnění: 31.01.2023
-
Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor
Termín plnění: 31.01.2023
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Bc. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 31.01.2023
-
Bc. Karolíně Götzové, pověřené zastupováním vedoucí/ho OHS, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru hospodářské správy
Termín plnění: 31.01.2023
-
Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 31.01.2023
-
paní Olze Koumarové, místostarostce, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2023 dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 2 předloženého materiálu
Zodpovídá: Olga Koumarová, místostarostka
Termín plnění: 31.01.2023