27. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž°zřizovatelem je městská část Praha 10
27. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž°zřizovatelem je městská část Praha 10
I. jmenuje
-
Mikuláše Pobudu předsedou Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období od 7. 10. 2025 do 30. 6. 2026 za městskou část Praha 10
II. schvaluje
-
do funkce výkonného tajemníka HIK:
Bc. Libora Kráčmeru, referenta oddělení kontrolních činností Odboru kontroly a°komunikace
-
do funkce člena HIK:
Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví - hlavní účetní Odboru ekonomického
Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku a statistických analýz v°oddělení účetnictví Odboru ekonomického
pí Hanu Krejčí, referentku - ekonomku Odboru školství
pí Veroniku Táborovou, DiS., referentku - administrativně technickou pracovnici oddělení pedagogicky - metodických a kontrolních činností Odboru školství
pí Janu Brandejsovou, administrativní a spisovou pracovnici oddělení ekonomiky a°administrativy Odboru sociálního
pí Ilonu Andonovou, referentku oddělení výkonu vlastnických práv Odboru majetkoprávního
Ing. Marka Neumana, referenta aplikací oddělení aplikací v Odboru informatiky
III. ukládá
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, jmenovat k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025 Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle°bodu II. tohoto usnesení
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 07.10.2025
-
Mgr. Tomáši Kosmelovi, vedoucímu OKK, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Mgr. Tomáš Kosmel, vedoucí odboru kontroly a komunikace
Termín plnění: 30.06.2026
-
Mgr. Adriáně Matisové, vedoucí OEK, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 30.06.2026
-
PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v°budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 30.06.2026
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 30.06.2026
-
Ing. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Ing. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 30.06.2026
-
Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky
Termín plnění: 30.06.2026