27. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž°zřizovatelem je městská část Praha 10

27. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž°zřizovatelem je městská část Praha 10

Číslo návrhu: 0921/2025/OKK
Číslo usnesení: 0795/RMČ/2025
Předkladatel: Hatalová Jana, JUDr., MBA
Městská část Praha 10

RADA MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 10

Usnesení
Rada městské části Praha 10
číslo 0795/RMČ/2025
ze dne 02.10.2025
k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10 Rada městské části Praha 10

I. jmenuje

  1. Mikuláše Pobudu předsedou Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období od 7. 10. 2025 do 30. 6. 2026 za městskou část Praha 10

    0

 

II. schvaluje

  1. do funkce výkonného tajemníka HIK:

    Bc. Libora Kráčmeru, referenta oddělení kontrolních činností Odboru kontroly a°komunikace

    0

  2. do funkce člena HIK:

    Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví - hlavní účetní Odboru ekonomického

    Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku a statistických analýz v°oddělení účetnictví Odboru ekonomického

    pí Hanu Krejčí, referentku - ekonomku Odboru školství

    pí Veroniku Táborovou, DiS., referentku - administrativně technickou pracovnici oddělení pedagogicky - metodických a kontrolních činností Odboru školství

    pí Janu Brandejsovou, administrativní a spisovou pracovnici oddělení ekonomiky a°administrativy Odboru sociálního

    pí Ilonu Andonovou, referentku oddělení výkonu vlastnických práv Odboru majetkoprávního

    Ing. Marka Neumana, referenta aplikací oddělení aplikací v Odboru informatiky

     

     

    0

 

III. ukládá

  1. JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, jmenovat k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025 Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle°bodu II. tohoto usnesení

    Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10

    Termín plnění: 07.10.2025

    0

  2. Mgr. Tomáši Kosmelovi, vedoucímu OKK, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

    Zodpovídá: Mgr. Tomáš Kosmel, vedoucí odboru kontroly a komunikace

    Termín plnění: 30.06.2026

    0

  3. Mgr. Adriáně Matisové, vedoucí OEK, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

    Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, vedoucí odboru ekonomického

    Termín plnění: 30.06.2026

    0

  4. PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v°budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

    Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství

    Termín plnění: 30.06.2026

    0

  5. Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 30.06.2026

    0

  6. Ing. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

    Zodpovídá: Ing. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního

    Termín plnění: 30.06.2026

    0

  7. Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

    Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky

    Termín plnění: 30.06.2026

    0

 
Předkladatel: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
27. k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2025, kde°subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž°zřizovatelem je městská část Praha 10
Číslo návrhu: 0921/2025/OKK
Číslo usnesení: 0795/RMČ/2025
Předkladatel: Hatalová Jana, JUDr., MBA

Přílohy (1)

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...