6. k návrhu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026

6. k návrhu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026

Číslo návrhu: 0630/2025/OEK
Číslo usnesení: 0503/RMČ/2025
Předkladatel: Čásenský Martin, Mgr.
Městská část Praha 10

RADA MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 10

Usnesení
Rada městské části Praha 10
číslo 0503/RMČ/2025
ze dne 20.06.2025
k návrhu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026 Rada městské části Praha 10

I. schvaluje

  1. návrh Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    0

 

II. ukládá

  1. Mgr. Adriáně Matisové, vedoucí odboru OEK, předat Časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ a plánu zdaňované činnosti Praha 10 na rok 2026 tajemnici ÚMČ Praha 10 a příslušným vedoucím odborů

    Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, vedoucí odboru ekonomického

    Termín plnění: 30.06.2025

    0

  2. JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2026 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  3. Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s°časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  4. Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  5. Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  6. PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  7. Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  8. Robertu Perseinovi, pověřenému zastupováním vedoucí/ho OKP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Robert Persein, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru kultury a projektů

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  9. Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  10. Ing. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  11. Bc. Karolíně Götzové, vedoucí OHS, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v°rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, vedoucí odboru hospodářské správy

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  12. Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky

    Termín plnění: 08.08.2025

    0

  13. Mgr. Adriáně Matisové, vedoucí OEK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, vedoucí odboru ekonomického

    Termín plnění: 10.11.2025

    0

  14. Mgr. Martinu Čásenskému, místostarostovi, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2026 dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu

    Zodpovídá: Mgr. Martin Čásenský, místostarosta

    Termín plnění: 31.12.2025

    0

 
Předkladatel: Mgr. Martin Čásenský, místostarosta
6. k návrhu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026
Číslo návrhu: 0630/2025/OEK
Číslo usnesení: 0503/RMČ/2025
Předkladatel: Čásenský Martin, Mgr.

Přílohy (2)

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...