6. k návrhu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026
6. k návrhu Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026
I. schvaluje
-
návrh Časového harmonogramu prací pro sestavení rozpočtu a plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 na rok 2026 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
-
Mgr. Adriáně Matisové, vedoucí odboru OEK, předat Časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ a plánu zdaňované činnosti Praha 10 na rok 2026 tajemnici ÚMČ Praha 10 a příslušným vedoucím odborů
Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 30.06.2025
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2026 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 08.08.2025
-
Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s°časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta
Termín plnění: 08.08.2025
-
Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí
Termín plnění: 08.08.2025
-
Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy
Termín plnění: 08.08.2025
-
PhDr. Romanu Vaculkovi, vedoucímu OŠK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: PhDr. Roman Vaculka, vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 08.08.2025
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 08.08.2025
-
Robertu Perseinovi, pověřenému zastupováním vedoucí/ho OKP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Robert Persein, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru kultury a projektů
Termín plnění: 08.08.2025
-
Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor
Termín plnění: 08.08.2025
-
Ing. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. Jakub Brzoň, vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 08.08.2025
-
Bc. Karolíně Götzové, vedoucí OHS, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v°rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, vedoucí odboru hospodářské správy
Termín plnění: 08.08.2025
-
Ing. Lukáši Karáskovi, vedoucímu OIN, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti v rámci své kapitoly dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Ing. Lukáš Karásek, vedoucí odboru informatiky
Termín plnění: 08.08.2025
-
Mgr. Adriáně Matisové, vedoucí OEK, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti MČ Praha 10 dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Mgr. Adriána Matisová, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 10.11.2025
-
Mgr. Martinu Čásenskému, místostarostovi, při sestavování rozpočtu/plánu zdaňované činnosti a Akčního plánu MČ Praha 10 na rok 2026 dodržovat schválené termíny v°souladu s časovým harmonogramem prací dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
Zodpovídá: Mgr. Martin Čásenský, místostarosta
Termín plnění: 31.12.2025