40. k návrhu na zahájení zadávacího řízení na veřejnou zakázku na dodávky s názvem „Nákup IT vybavení pro Základní školu Praha 10, V Olšinách 200/69, příspěvkovou organizaci“ zadávanou ve zjednodušeném podlimitním zadávacím řízení
40. k návrhu na zahájení zadávacího řízení na veřejnou zakázku na dodávky s názvem „Nákup IT vybavení pro Základní školu Praha 10, V Olšinách 200/69, příspěvkovou organizaci“ zadávanou ve zjednodušeném podlimitním zadávacím řízení
I. schvaluje
-
zahájení zadávacího řízení na veřejnou zakázku na dodávky s názvem „Nákup IT vybavení pro Základní školu Praha 10, V Olšinách 200/69, příspěvkovou organizaci“ zadávanou ve zjednodušeném podlimitním zadávacím řízení za podmínek stanovených dle°důvodové zprávy předloženého materiálu a Zadávací dokumentace, která je přílohou č.°1 předloženého materiálu
II. pověřuje
-
úředníka a jeho náhradníka, dle přílohy č. 2 předloženého materiálu, k odšifrování elektronicky podaných nabídek
III. jmenuje
-
členy komise na posouzení kvalifikace a hodnocení nabídek a jejich náhradníky pro°nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky s názvem „Nákup IT vybavení pro Základní školu Praha 10, V Olšinách 200/69, příspěvkovou organizaci“ zadávanou ve°zjednodušeném podlimitním zadávacím řízení, schválenou tímto usnesením, dle přílohy č. 3 předloženého materiálu
IV. ukládá
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, zajistit zahájení zadávacího řízení schváleného dle bodu I. tohoto usnesení
Zodpovídá: Brzoň Jakub, Bc., vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 14.03.2025
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, podepsat jmenování členů komise a jejich náhradníků dle bodu III. tohoto usnesení
Zodpovídá: Vaculka Roman, PhDr., vedoucí Odboru školství
Termín plnění: 14.03.2025
-
Bc. Jakubu Brzoňovi, vedoucímu OMP, zajistit úředníka a jeho náhradníka k odšifrování elektronicky podaných nabídek dle bodu II. tohoto usnesení
Zodpovídá: Brzoň Jakub, Bc., vedoucí odboru majetkoprávního
Termín plnění: 14.03.2025