26. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12.2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

26. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12.2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: 0818/RMČ/2022
Předkladatel: Hatalová Jana, JUDr., MBA
Městská část Praha 10

RADA MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 10

Usnesení
Rada městské části Praha 10
číslo 0818/RMČ/2022
ze dne 28.11.2022
k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12.2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10 Rada městské části Praha 10

I. bere na vědomí

  1. usnesení Rady hl.m. Prahy č. 2615 ze dne 26.9. 2022 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022

     

     

    0

 

II. ukládá

  1. JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle přílohy č. 1 předloženého materiálu „Pověření k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022“

     

     

    Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10

    Termín plnění: 02.12.2022

    0

  2. JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

     

     

    Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10

    Termín plnění: 30.06.2023

    0

  3. Ing. arch. Martinu Valovičovi, starostovi, zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za Městskou část Praha 10 (za vlastní úřad a příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10) do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví a odboru evidence majetku MHMP v souladu s pokyny uvedenými v Metodickém pokynu MHMP, bod V. „Dokumentace o inventarizaci předávaná na MHMP“

     

    Zodpovídá: Ing.arch. Martin Valovič, starosta

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  4. Bc. Karolině Götzové, pověřené zastupováním vedoucího OHS, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru hospodářské správy

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  5. Ing. Dušanu Kodrlovi, pověřenému zastupováním vedoucího OMP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Dušan Kodrla, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru majetkoprávního

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  6. Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  7. Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  8. Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

    Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  9. Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  10. Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  11. Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  12. Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  13. Mgr. Tomáši Procházkovi, vedoucímu OKP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v  souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

     

    Zodpovídá: Mgr. Tomáš Procházka, vedoucí odboru kultury a projektů

    Termín plnění: 17.02.2023

    0

  14. Bc. Karolině Götzové, pověřené zastupováním vedoucího OHS, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 – Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

    Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru hospodářské správy

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  15. Ing. Dušanu Kodrlovi, pověřenému zastupováním vedoucího OMP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 – Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Dušan Kodrla, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru majetkoprávního

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  16. Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  17. Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  18. Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  19. Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

    Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  20. Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  21. Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  22. Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

     

    Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  23. Mgr. Tomáši Procházkovi, vedoucímu OKP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

    Zodpovídá: Mgr. Tomáš Procházka, vedoucí odboru kultury a projektů

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  24. Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  25. Mgr. Karin Horníkoví, vedoucí OOS, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK

    Zodpovídá: Mgr. Karin Horníková, vedoucí odboru občanskosprávního

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  26. Ing. Marii Borovkové, vedoucí OST, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK.  

    Zodpovídá: Ing. Marie Borovková, vedoucí odboru stavebního

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  27. Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventariazce majetku a závazků hl.m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9. 2022

    Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  28. Bc. Pavlu Petříkoví, vedoucímu OSO, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventariazce majetku a závazků hl.m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9. 2022

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  29. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok  2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventariazci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9.2022. Výsledky inventarizace majetku azávazků k 31.12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

    Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

  30. Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok  2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventariazci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9.2022. Výsledky inventarizace majetku azávazků k 31.12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10

    Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního

    Termín plnění: 27.01.2023

    0

 
Předkladatel: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
26. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12.2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: 0818/RMČ/2022
Předkladatel: Hatalová Jana, JUDr., MBA

Podkladové materiály (5)

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...