26. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12.2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
26. k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31.12.2022, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
I. bere na vědomí
-
usnesení Rady hl.m. Prahy č. 2615 ze dne 26.9. 2022 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022
II. ukládá
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle přílohy č. 1 předloženého materiálu „Pověření k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022“
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 02.12.2022
-
JUDr. Janě Hatalové, MBA, tajemnici, dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu
Zodpovídá: JUDr. Jana Hatalová, MBA, tajemnice ÚMČ P10
Termín plnění: 30.06.2023
-
Ing. arch. Martinu Valovičovi, starostovi, zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za Městskou část Praha 10 (za vlastní úřad a příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10) do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví a odboru evidence majetku MHMP v souladu s pokyny uvedenými v Metodickém pokynu MHMP, bod V. „Dokumentace o inventarizaci předávaná na MHMP“
Zodpovídá: Ing.arch. Martin Valovič, starosta
Termín plnění: 17.02.2023
-
Bc. Karolině Götzové, pověřené zastupováním vedoucího OHS, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru hospodářské správy
Termín plnění: 17.02.2023
-
Ing. Dušanu Kodrlovi, pověřenému zastupováním vedoucího OMP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. Dušan Kodrla, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru majetkoprávního
Termín plnění: 17.02.2023
-
Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor
Termín plnění: 17.02.2023
-
Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 17.02.2023
-
Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí
Termín plnění: 17.02.2023
-
Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta
Termín plnění: 17.02.2023
-
Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy
Termín plnění: 17.02.2023
-
Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství
Termín plnění: 17.02.2023
-
Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského
Termín plnění: 17.02.2023
-
Mgr. Tomáši Procházkovi, vedoucímu OKP, metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10
Zodpovídá: Mgr. Tomáš Procházka, vedoucí odboru kultury a projektů
Termín plnění: 17.02.2023
-
Bc. Karolině Götzové, pověřené zastupováním vedoucího OHS, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 – Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Bc. Karolina Götzová, pověřen/a zastupováním vedoucí/ho odboru hospodářské správy
Termín plnění: 27.01.2023
-
Ing. Dušanu Kodrlovi, pověřenému zastupováním vedoucího OMP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 – Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. Dušan Kodrla, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru majetkoprávního
Termín plnění: 27.01.2023
-
Ing. Romanu Březinovi, vedoucímu OBN, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. Roman Březina, vedoucí odboru bytů a nebytových prostor
Termín plnění: 27.01.2023
-
Ing. Kateřině Smělé, vedoucí OEK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. Kateřina Smělá, vedoucí odboru ekonomického
Termín plnění: 27.01.2023
-
Bc. Martinu Pecánkovi, vedoucímu OŽP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Bc. Martin Pecánek, vedoucí odboru životního prostředí
Termín plnění: 27.01.2023
-
Ing. arch. Jiřímu Zákostelnému, vedoucímu KHA, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing.arch. Jiří Zákostelný, vedoucí Kanceláře hlavního architekta
Termín plnění: 27.01.2023
-
Ing. Františku Daníčkovi, vedoucímu ODO, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. František Daníček, vedoucí odboru dopravy
Termín plnění: 27.01.2023
-
Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství
Termín plnění: 27.01.2023
-
Ing. Věře Nachlingerové, vedoucí OŽI, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Ing. Věra Nachlingerová, vedoucí odboru živnostenského
Termín plnění: 27.01.2023
-
Mgr. Tomáši Procházkovi, vedoucímu OKP, při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26. 9. 2022. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Mgr. Tomáš Procházka, vedoucí odboru kultury a projektů
Termín plnění: 27.01.2023
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 27.01.2023
-
Mgr. Karin Horníkoví, vedoucí OOS, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK
Zodpovídá: Mgr. Karin Horníková, vedoucí odboru občanskosprávního
Termín plnění: 27.01.2023
-
Ing. Marii Borovkové, vedoucí OST, výsledky zpracovaných podkladů dokladové inventury odevzdat ke kontrole oddělení účetnictví OEK.
Zodpovídá: Ing. Marie Borovková, vedoucí odboru stavebního
Termín plnění: 27.01.2023
-
Mgr. Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventariazce majetku a závazků hl.m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9. 2022
Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství
Termín plnění: 27.01.2023
-
Bc. Pavlu Petříkoví, vedoucímu OSO, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 zajistit provedení inventariazce majetku a závazků hl.m. Prahy, kde subjektem hospodaření je příspěvková oranizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10. Při průběhu inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9. 2022
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 27.01.2023
-
Bc. Janě Vinterové, vedoucí OŠK, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventariazci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9.2022. Výsledky inventarizace majetku azávazků k 31.12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Mgr. Bc. Jana Vinterová, vedoucí odboru školství
Termín plnění: 27.01.2023
-
Bc. Pavlu Petříkovi, vedoucímu OSO, ve spolupráci se statutárními zástupci příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je městská část Praha 10 postupovat ve zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31.12. 2022 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2022 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventariazci majetku a závazků hl.m. Prahy k 31.12. 2022 - Příloha č. 3 usnesení Rady HMP č. 2615 ze dne 26.9.2022. Výsledky inventarizace majetku azávazků k 31.12. 2022 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10
Zodpovídá: Bc. Pavel Petřík, vedoucí odboru sociálního
Termín plnění: 27.01.2023